Sondaj: Ce predicator penticostal preferi?


Vă propunem să faceți o analiză personală a predicilor pastorilor penticostali și să votați unul dintre cei enumerați în sondaj, sau să expuneți numele celui pe care îl preferați printr-un comentariu la această postare.

De-a lungul timpului Dumnezeu a ridicat numeroși predicatori penticostali, aceștia devenind cunoscuți de către românii de pretutindeni.

Vă rugăm să vă exprimați opțiunea în următorul sondaj, evaluând predicatorul pe baza următoarelor criterii:

Predica cărui pastor penticostal îți oferă o bogată învățătură aplicativă?

Care predicator are o perspectivă corectă teologică în mesajele pe care le rostește?

Care predicator are o atitudine corectă, de slujitor al lui Dumnezeu, ori de câte ori rostește un mesaj biblic?

Care predicator își îndeplinește corect responsabilitatea de pastor în biserica pe care  păstorește?

Având la bază aceste întrebări răspunde la întrebarea: „Ce predicator penticostal preferi?” exprimându-ți opțiunea selectând numele unui predicator penticostal din următoarea listă: Vladimir Pustan, Florin Ianovici, Lazăr Gog, Luigi Mițoi, Gabriel Zăgrean, Virgil Neagu, Nelu Brie, Petrică Huțuțui, sau propune un alt predicator penticostal, exprimând numele printr-un comentariu.

 *În acest sondaj au fost incluse doar numele cele mai cunoscute ale pastorilor penticostali, pastori care au avut un mesaj important în cursul timpului, cunoscut de o sferă largă de ascultători penticostali!

*Dacă aveți alte nume de predicatori penticostali vă rugăm să  le exprimați într-un comentariu la această postare!

Posted on 16 iunie 2011, in Biserică locală, Blog, Conducere, Dezbatere, Sondaj and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 112 comentarii.

  1. NB, GZ, VP, FI, PH, VN, LG, LM

  2. Vladimir Pustan

  3. Si eu prefer ,ca si Luminita,pe fratele Vladimir Pustan.:)

  4. iosif ton nu e pe lista? :)) dc “penticostal”…suna mai bne predicator crestin :P

  5. Cred ca fratii pastori Ezechel Suciu si fr. Horodinca meritau sa fie listati si ei.

  6. imi plc ff mult cum predica Pastorul Luigi Mitoi…este o binecuvantare de la Domnul…. God bless you fr Luigi

  7. As mai avea un nume: Constantin Macoveiciuc. Este cel mai bun invatator (in sensul biblic) pe care l-am cunoscut pana azi.
    E drept ca nu e o vedeta invitata in toate partile precum cei din lista propusa, dar cred ca nu doar vedetele pot intra in clasamante de acest gen.

  8. chiar daca am votat pentru Luigi Mitoi , am facut-o ,nefiind pe lista vreunul care sa si fie Penticostal ,nu doar pe hartie ,

  9. Sunt de acord cu Liviu M. Votez pentru Constantin Macoveiciuc!

  10. Si eu sunt foarte de-acord ca si fratele Costantin Macoveciuc sa fie trecut pe lista……

  11. Cine poate alege? Toti sunt fratii mei dragi cu care voi mosteni cerul, cum sa aleg? Pe toti ii prefer, se poate?

  12. bacauanu mihai

    Este prea putin .Eu de exemplu ii prefer si pe Luigi Mitoi si pe Lazar Gog si pe Ioan Brie si pe Petrica Hututui,si pe Petru Lascau ,si pe Florin Ianovici,si pe Cristian Ionescu,dar nu neaparat in ordinea aceasta .pe toti la fel.

  13. Greu de spus, toți sunt buni? Totuși, l-am ales pe Vladimir Pustan pentru faptul că știe să facă în așa fel încât mesajul Domnului, exprimat cât mai simplu și mai limpede, să ajungă DIRECT în inima omului.

  14. preferatul meu nu e pe lista ,sint curios cum de din acestia trebuie sa ne alegem preferatul si nu din toti.
    probabil caci fara nici o lista trebuia sa spuneti cam asa :vrem sa cunoastem cel mai preferat predicator de la penticostali fara lista si sa vedem cine e mai preferat.
    Asa acestia sint preferati d-voastra si vreti sa ne intrebati pe noi :Din preferati mei pe care preferati mai mult?or Din cei ce pe o cale sau alta au ajuns sa fie vazuti pe care preferati mai mult?

    • david nu e normal demersul? n-ai spus nici un nume a celui care este preferatul tau… daca majoritatea romanilor n-au auzit de un predicator care este preferatul tau, atunci cine il va vota? Asadar normal este ca sa ne exprimam optiunea in privinta celor care sunt cunoscuti si au participat la evenimente de amploare!

  15. Ati uitat pe Daniel Brinzei .Desigur ca Mam gindit la Lascau si la Mitoi.

  16. Fr. Luigi Mitoi este o binecuvantare pentru mine si familia mea. Predicile dansului, inspirate de Duhul Sfant, provoaca la pocainta si da imbold pentru slujire. Domnul il foloseste pentru intoarcea la El a sufletelor ce stau in ignoranta si pacat. Dumnezeu sa il binecuvanteze pe fr. Luigi, dar si pe toti acei chemati in aceasta lucrare deloc usoara: propovaduirea Cuvantului Domnului. Sa ne rugam pentru toti cei ce slujesc Domnului!

  17. Si eu votez pentru fratele Costantin Macoveciuc

  18. Mai sunt: Dragos Croitoru, Iosif Anca, Petru Lascau, etc!

  19. As fi dorit ca si IOSIF ANCA sa fi fost trecut pe lista.
    De ce nu este trecut?
    Si el este om deosebit al Lui Dumnezeu

  20. Pe “Resurse Crestine” Pastorul IOSIF ANCA are 631 – de Predici
    Top 2 , dupa Pastor Lazar Gog 655 -de Predici , si nu la-ti pus aici !?
    Plus altii de calibru GREU ai Romaniei care sint uitati !!

  21. Simi & Adina

    Noi il votam pe fr. Luigi Mitoi – un slujitor al Domnului deosebit, prin predicile caruia multi oameni au venit de la intuneric la lumina si multi altii au crescut in relatia cu Domnul si cu semenii. Dumnezeu sa il binecuvanteze! Numele Domnului sa fie glorificat in continuare, prin lucrarea acestui mesager al Sau!

  22. Lazar Gog,dar si Vladimir Pustan.

  23. luigi mitoi

  24. In ziua de azi putini sunt oamenii calauziti de Duhul lui Dumnezeu,cunosc frati care nu au atata reclama si sunt niste oameni ai lui Dumnezeu.Mai bine sa ne rugam pentru toti pastorii ca sa fie oameni ai lui Dumnezeu fara compromisuri,smeriti.Pentru ce sa facem sondaje si satan sa vina in mintea pastorilor si sa se mandreasca.Mai bine ai sa ne intoarcem cu toata inima la Domnul sa ne vedem fiecare starea,pentruca Domnul sa aduca trezire spirituala in primul rand peste evanghelici si apoi peste intreaga Romanie si sa nu ne mai lasam inselati de Satan.

  25. Inaintea lui Dumnezeu nu se fac asemnea clasamente care alimenteaza orgolii umane si mindria si asa exagerata uneori. De obicei pe primele locuri vor fi cei ce sacrifica invatatura curata a Biblia de dragul slavei desarte sau a popularitati . Unul care traeste neprihanirea, smerit ,lupta si biruieste ispitele din via;a ta si lupta pentru pastrarea credintei data sfintilor odata si pt totdeauna in bisericile lumestei ale vremurilor noastre va fi marginalizat alungat asemenea Domnului lui Fiecare sa fie credincis in lucru incredintat lui 1 cor 4.2 atunci are votul lui Dumnezeu nu a muritorilor.

  26. Eram intr-un impas ,de aceea am zis in gandul meu:”Doamne da-mi pe cineva care ma poate ajuta cu un sfat bun!! Luand netul la intamplare am dat de adresa Fratelui pastor Luigi Mitoi,pe care il cunosc doar din predicile sale de pe “resurse Crestine”
    Va pot asigura ca am primit cel mai competent sfat.
    Mi-a putut da un sfat bun deoarece cred ca trecuse si el,intr-o oarecare masura prin greutati.
    Iti este greu sa intelegi pe cineva aflat in suferinta daca tu personal,nu cunosti aceasta stare.Departe de mine clasamentele sau orgoliile,cum sustine Nelu,mai sus,pur si simplu asa a fost sa fie.
    De aceea voi avea o stima deosebita pentru fratele Luigi,deoarece ar fi putut sa-mi ignore mesajul,sa-i dea spam Delete,etc,insa lui i-a pasat de suferinta mea.II multumesc pentru acest lucru.Dumnezeu sa-i binecavanteze biserica ,familia si pe el personal

  27. Am sa va spun tot din experienta mea de 46 de ani,cum pot avea preferinte pentru anumiti predicatori si pentru altii nu.
    Ascultand foarte multe predici,am observat ca unii predicatori,pur si simplu au reusit sa ma captiveze cu ceea ce spuneau in predica lor,adica in acel moment eram atat de captivata de predica ,incat am uitat si de probleme si de locul unde eram,si de tot; am ajuns acasa un alt om,mai zidita sufleteste,mai imbarbatata,mai curajoasa si chiar mai credincioasa decat am fost cand am ales sa merg la biserica,in timp ce la unii nu prea am inteles asa de bine mesajul transmis si sincer spun (ca Domnul stie ca nu mint),abia am asteptat sa termine sa plec acasa deoarece nu am inteles mare lucru.
    Concluzia la care am ajuns este ca in timp ce unii invata sa fie predicatori,altii se nasc cu darul acesta.
    Asta ar fi clasamentl meu

  28. Victor Opris

  29. Cred ca fratele Constantin Macoveiciuc este unul dintre cei mai buni invatatori penticostali la aceasta ora si ar fi meritat unloc in lista, dintre cei afisati cel mai aproape de sufletul meu este Vladimir Pustan… care prin predicile rostite mi-a marcat foarte mult tineretea. Domnul sa-i dea har in continuare!

    • Intr-adevar! Fratele Constantin Macoveiciuc este unul dintre invatatorii cu ungere de la Dumnezeu in mediul penticostal, totusi cred ca s-ar incadra perfect intr-un sondaj pe tema invatatorii penticostali.
      Sondajul a vizat pe cei mai cunoscuti predicatori, care au participat in principal la evanghelizari in genul Grupului Speranta, sau sunt cunoscuti printr-un mesaj puternic la nivel international, precum Lazar Gog, cu perspectiva profetica din fiecare an!

  30. Moise Lucaci este predicatorul care mi-a placut dintotdeauna.

    • Dar din acest top, l-am votat pe fratele Pustan. Ianovici, Mitoi sunt alti doi frati pe care ii ascult cu placere. Domnul sa le dea tuturor cat mai multa pricepere!

  31. simona pintilei

    DUMNEZEU SA VA DEA VIATA VESNICA IN DAR,CA ASA OAMENI IUBESTE DUMNEZEU CA VOI TOTI,CUNUNA VOASTRA O SA STRALUCEASCA TARE IN CERURI,TOT INAINTE.

  32. de Iuliu Centea nu spune nimeni nimic?e un pastor f cunoscut datorita Penielului dar nu numai.eu il iubesc din toata inima si il apreciez enorm.Domnul sa il binecuvinteze si sa va binecuvinteze si pe voi!

  33. Lucia Tudosa

    Fr Ionel Plesa a fost un invatator deosebit in tineretea noastra ;am facut studii biblice cu dumnealui ,am invatat sa studiem Biblia si s-o traim;generatii intregi de tineri s-au bucurat de invataturile dumnealui si de caldura sufleteasca cu care ne trata

  34. Lucia Tudosa

    fratele Ionel Plesa invatator deosebit al Bibliei in vremuri cind nu erau prea multi sa faca aceasta

  35. un profet al romanilor,binecuvantat de Dumnezeu cu putere de sinteza pe masura Datatoruluii si cu un un discernamat care marturiseste dragostea lui pentru Domnul nostru

  36. Fratele LUIGI MITOI

  37. simplu e lazar gog

  38. Petrica Lascau
    Valer Brancovan

  39. recent am ascultat predici ale fratelui Ioan Giurgiu ,are un Cuvant curat si direct.Domnul sa-l binecuvinteze alaturi de toti cei ce vestesc Evanghelia sub ungere Duhului.

  40. Emil Creanga este pe departe unul dintre cei mai eruditi si modest predicator al romanilor

    • Vasile Gabrian

      Da, insa fr Emil Creanga nu intra in procesul de selectare facut pentru aceasta lista, deoarece nu a avut niciodata aerul de vedeta.

      • Lucia Tudosa

        e adevarat ca nu a avut aerul de” vedeta”- a fost intolerant la a fi platit pt predicile tinute de dumnealui; deasemeni a pastrat linia Bibliei foarte clara, fara povesti lacrimogene, fara glume , cu o dictie perfecta,cu cunoasterea limbii romane fara egal ! era supranumit “domnul Enciclopedia” pt ca era extrem de erudit si extrem de intolerant la ignoranta si greseli doctrinare , de cultura, etc -vorba dumnealui era: daca nu cunosti un subiect, o problema, mai bine taci”;
        acum,… de trei luni este in prezenta Domnului pe care L-a iubit nespus, si pt cunoasterea caruia s-a documentat atit ; sunt convinsa ca Domnul l-a primit ca pe o sluga credincioasaintrind in bucuria Stapinului sau.

  41. Care predicator are o perspectivă corectă teologică în mesajele pe care le rostește?….Pai e greu de apreciat.Am putea insa sa apreciem ,daca cei mai sus vizati ,vor predica fara ajutorul fituicilor cu schite cel putin odata .Atata vreme cit pastori de astazi in predici se folosesc de “””ajutoare””” din hartie ,facute meticulos acasa cu ajutorul sotiei,sau internetului,nu putem spune ca mesajul vine din partea Lui Dumnezeu.Sau ce ,daca ti a descoperit Dumnezeu ceva acasa inainte de a merge la predica ,trebuie sa scri pe hartie ca sa nu uiti..?Cind Dumnezeu iti vorbeste nu ai cum sa uiti ..vezi 1 Ioan 1.3.Daca nu poti predica fara fituica mai mult de cinci minute ,inseamna ca alea cinci minute iti sunt incredintate ca sa inveti pe alti ,nu o ora .Pavel spune Corintenilor in 1 Cor.14:26…,,,daca unul are o cintare,altul o invatatura ,altul o descoperire,altul o vorba in alta limba,altul o talmacire,toate sa se faca spre zidirea sufleteasca””””.
    Daca are.!!!!!
    Daca nu are ?
    La noi ,si de au si de nu au ,ei tot la dat invataturi sunt.
    Invataturi civice auzim de la toti cei enumerati mai sus in lista,dar nu auzim de la ei nici o descoperire,nu auzim de la ei vreo vorba in alta limba ,nu auzim de la ei vreo talmacire.
    De ce ?
    Doamne ridica lucratori la secerisul Tau.!
    Sa marturiseasca Domnul prima data in dreptul celor de mai sus ,si apoi veniti sa auziti parerea noastra.

  42. Lazar Gog si Nelu Brie! Sfinti ai Domnului de la care ai ce sa inveti si sunt oameni de o modestie rara! Dumnezeu sa ii binecuvinteze!

  43. Lazar Gog si Nelu Brie ,,,asa este amandoi sunt doctori in teologie si cu toate astea nu s a produs nici o vindecare prin ei si prin ceilalti doctori in teologie.Teologia sufera in continuare de virusul “””teologul “”,Bine ar fi daca si ar folosi cei doi faima lor asa incat sa aduca din nou randuiala biserici primare in mijlocul lor si al nostru..Oameni buni sa imi fie cu iertare dar inca nu avem slujbasi in dreptul carora sa marturiseasca Dumnezeu cu semne si minuni ,chiar daca in dreptul lor au marturisit adunarea generala a poporului.Trebuie sa ne intoarcem din nou pe temelia pusa de apostolii daca vrem sa avem si lucratori cu care sa ne laudam .

    • de unde stii ca Dumnezeu nu poate vindeca prin teologi? am asistat la nenumarate vindecari facute prin “teologi”. in curand, faptul ca n-are carte cineva va deveni o calitate la penticostali….

    • cred ca ar trebui sa va faceti o ordine in prioritati. daca cineva s-a intors la Domnul prin cuvantul lui Dumnezeu predicat de acesti frati, minunea s-a produs. cea mai mare minune este mantuirea oamenilor, pentru aceasta s-a jertfit Domnul Isus. Cand oamenii se intorc la Dumnezeu atunci se infaptuiesc cele mai mari minuni.

  44. pe isus daca atiu auzit de el

  45. Pace,Pe Domnul Isus il aleg si eu Mereu,fara El nu stiu ce m-as face….dar omeneste vorbind Fiecare are harul dat de Domnul ca sa isi hraneasca Poporu Lui,Toti sunt Minunati ca sunt Copii Domnului,dar ca sa fiu sincera am un Favorit,nu e aici in lista dar il spun eu,e Fratele Buni Cocar,ORICUM DOMNUL SA II BINECUVINTEZE PE TOTIIII SLUJITORIII LUI,AMIN.

  46. CRISTIAN ANDREI EUSTATIU

    Pacea Domnului, imi cer scuze, poate nu o sa fiu privit cu placere dar asta mai putin conteaza …insa parerea mea este ca faceti o mare greseala punand talantii Domnului in balanta noastra a oamenilor ,o balanta ce nu e corecta , ce nu e dreapta, ce nu e curata si …cine suntem noi oamenii sa judecam p semenul nostru naintea LUI? TOTI lucratorii Domnului sunt oameni ca si noi ce merita din punctul meu d vedere un mare respect si apreciere pt caci zi d zi mai mult sau mai putin incearca sa stea in spartura , avand grija la viata lor pt ca DZEU sa i poata folosi…..TOTI sunt minunati!Avem in lista aceasta slujitori ce pot explika Biblia prin felurite exprimari d la argumente stiintfice la vorbirea simpla a taranului roman si TOTUL PRIN DUHUL SFANT!Dzeu sa va binecuvinteze!

  47. dumnezeu este in masura sa aleaga in ziaua acia va zice la stinga sau la dreapta depinde cum am trait aici pe pamint toata slava ise cuvine lui dumnezeu anoastra sa fie smerenia si umilinta sa nu cautam slava de la omeni,,sintt multi care nu au scoala de teologie stie decit sa citeasca biblia si sint plini de duhul sfint si acestea sint marginalizati nu sint vazutica find copi ai lui dumnezeu acia vor vedea imparatia lui dumnezeu hai sa ne trezim pina cind mai este har

  48. maria bargaoanu

    o biserica penticostala cu program de 3 ore pe saptamana(duminica 10-12;17-18) va rog sa-mi lasati parerile d-stra. multumesc

    • Nu cred ca e relevant……in primul rand ideea de “program”, daca e s-o luam la purificat, nu e biblica; si daca ceva nu are standard in Biblie numai conteaza ca e 3 ore sau 30 de ore….

      Expresiile biblice corecte sunt: “ori de cate ori…” sau “daca unul care o…..” sau ” cand va strangeti laolalta….”

      Noi le-am schimbat: “programul este de la…” sau “numai acestia slujesc…..” sau “daca nu veniti la….”

      PROBLEMELE SECOLULUI 21 NU SUNT MULTIMEA SAU LIPSA PROGRAMELOR CI SFINTENIA ADEVARATA.

  49. BUZLEA FLORIN GAVRIL

    PETRU LASCAU

  50. imi place foarte mult de fratele vladimir pustan domnul sal binecuvinteze

  51. au dreptate CIMM SI CORNEL ILIOI -STIU CA DUHUL LUI DUMNEZEU VA DESCOPERA TOATE LUCRURILE SI STIU CA DE LA EL ATI FOST INSPIRATI -, vorbesc de cei doi, CIMM SI CORNEL ILIOI ,eu as face altfel sondajul ,CARE DIN TOTI MAIMARII BISERICILOR PENTICOSTALE , BAPTISTE , CRESTINE DUPA EVANGHHELIE , CREDETI CA SUNT UCENICI ? CARE SI-A VANDUT AVEREA SA DEA LA SARACI ?CARE S-A LEPADAT DE TOT CE ARE ? DE AVUTII? CA SA SE FACA PILDA TURMEI? CARE ARE DUHUL SFANT? cam asa as face sondajul

  52. Sa faci un clasament al predicatorilor romani si sa nu fie trecuti Costica Macoviciuc si Zaharia Bica cred ca este o greseala. Nu cred ca trebuie trecuti doar cei ce striga tare.

  53. Dar vad ca ne uitam cine predica mai bine…dar se tine cont de cate iesiri au avut in evanghelizari si evenimente din cadrul bisericilor si nu de pocainta care o traieste pers respectiva.Sunt oameni de la tara care predica de nu poti sa ramai la fel dar nu are cine sa ii voteze pt ca sunt de la tara.Ex Dragos Croitor nu are suporteri pe internet de altfel ar fi fost cap de lista cu nr voturilor.Aceste clasamente nu sunt valabile si inaintea lui Dumnezeu.El nu se uita la fata omului

  54. Lili din Craiova

    Este foarte greu sa raspunzi la acesta intrebare, mai ales ca toti sunt minunati si toti vestesc pe ” SINGURUL BUN “, este ca si cum m-ati inteba pe mine “pe care din cei 13 copii iubesc mai mult” . Totusi , argumentat consider ca fr. Lazar Gog indeplineste aceasta calitate, este un pastor complex, citit , poate sa discute cu saracu si bogatul cu imparatul si cersitorul, il laud pe Domnul Hristos ori de cate ori trebuie sa vorbesc despre acest frate
    ( cu toate ca nu l-am vazut niciodata) , predicile dumnealui m-au crescut spiritual, are hrana tare, hrana care este nevoie de ea, in vremea de pe urma. Dumnezeu sa-l tina sanatos.
    Deci LAZAR GOG

  55. Fratele CONSTANTIN MACOVICIUC

  56. Cel ce lucreaza in dragoste mila si adevar fata de popor Ramane ca fiecare din acesti pastori postati sa se cerceteze in lumina Cuvantului si sa vada daca implinesc biblia din punctul acesta de vedere

  57. eu am doar un nume….Lazar Gog…de ce?..pentru ca are o viziune total diferita fata de toti ceilalti predicatori plus ca mesajul lui reuseste sa aduca ceva nou,ceva bun..care ne face sa privim unele lucruri ,dintr-un punct de vedere mai larg asa incit ca rezultat putem sa fim mai obectivi si drepti mai ales atunci cercetam cuvintul Domnului.

  58. Am votat Luigi Mitoi pentru ca este pastorul meu virtual, ascult la casca in timp ce muncesc, mai tot timpul, predicile sale alaturi de ale altora. […] Fiecaruia dintre noi, unul dintre acesti nominalizati a reprezentat intr-un anumit moment al vietii zidire, salvare, descatusare. Fiecare dintre noi am cunoscut printr-unul dintre acestia Revelatia Divina si Cuvantul Domnului. Sa predice in Har in continuare si sa aduca cat mai multe suflete la Domnul, amin!

  59. eu am votat cu fr. Luigi Mitoi ! de ce ? acest frate spune lucrurilor pe nume , acest frate reuseste sa te atinga la inima !!!

  60. Incă nu am ascultat predici cu fratele C.Macoviciuc, deci nu mă pot pronunţa. Aş prefera toată lista expusă mai sus, plus vreo cîteva nume, cum ar fi: Zaharia Bica, Ioan Panican, Dragoş Croiitor, Virgil Neagu, Simion Bumbar, Iosif Anca, Cristi Ionescu, Adi Mocan, Ghiţă Mocanu. Cam aceasta e lista fraţilor penticostali pe care âi ascult fără să mă plictisesc, ba unele predici de mai multe ori.

    Mai demult, după 1995, ascultam la radio; nu internet, nu adunare prin zonă, doar ceva casete cu muzică aveam. pentru mine atunci, evenimentul săptămânii era predica de sîmbătă seara de la radio Micul Samaritean, cu fratele Lazăr Gog.

    Am votat Vladimir Pustan deoarece exprimă nu doar ce să ştii, ci cum să aplici în cotidian ceea ce se predică.

  61. DAN LUCACI este un pastor tânăr din Oradea care slujește la Biserica Penticostală Maranata Oradea. Cred că merită un loc printre cei mai buni predicatori. Deasemenea cred că ar trebui să-i avem în vedere și pe predicatorii tinerii care slujesc extraordinar. și cu mult peste generația mai în vârstă. Ex. Dan Lucaci, Adi Mocan, Dorel Coraș, etc.

  62. Eu aleg pe Domnul Isus, apoi apostolul Petru, si apoi toti toti predicatorii care traiesc si infaptuiesc neprihanirea! Fiti binecuvantati!

  63. Cel mai tare predicator din aceste vremuri este Vladimir Pustan OM AL DOMNULUI

  64. Dumnezeu sa-i binecuvinteze pe tot pastorii enumerati mai sus si pe cei al caror nume nu este inscris in aceasta lista, dar pe care Dumnezeu i-a ales pentru lucrarea Sa. Fie ca numele lor si al nostru sa apara scris in Cartea Vietii, lista lui Dumnezeu.

  65. Luigi MITOIU E DE DEPARTE UN PREDICATOR CARE ARRE UN CUVANT CLAR DE AL DOMNUL , PREDICI BINE STRUCTURATE,DAR SI CEILELTI SANT F BUNI !

  66. DORU HRISCU e deasemenea un frate tanar care promite mult,Domnul sa-l binecuvanteze!

  67. Pentru mine toti au aceeasi valoare,fiecare are un dar deosebit din partea Domnului,nu as putea sa aleg nici unul dintre ei, sunt o binecuvantare ,prin fiecare imi vb Domnul,in diferite moduri,sunt madulare ale Lui Hristos si nici unul un poate fara altul,fiecare isi face lucrarea la care a fost chemat,nimeni un se intrece aici in predici,ci se lasa folositi de Duhul Domnului.

  68. Farcut Maria

    Fr. Ghita Mocan, alaturi de fr. Lazar Gog a caror predici, au intelepciune duhovniceasca, nu copiaza schite de predici facute de unii de altii, scrise pe internet sau in carti. Sunt f multi frati care nu au o notorietate lumeasca, dar ii putem aprecia dupa cuvantul lui Dumnezeu, de la 1 Corinteni 2:6-16.

  69. Moise Lucaci si Ivan Vicovan

  70. Eu am descoperit un predicator tanar care o sa aiba de spus foarte multe in viitor. Se numeste Dan Lucaci din Oradea. L-am urmarit pe internet la biserica la fratele Pustan. Am inteles ca au o colaborare pentru un an. Din punctul meu de vedere merita fara doar si poate sa fie inclus in topul celor mai buni predicatori din tara. Cred ca trebuie sa avem in vedere si predicatorii mai tineri care vin din urma si care au de cele mai multe ori un potential extraordinar, dar doar pentru faptul ca nu sunt atat de mediatizati nu sunt cunoscuti.
    In ceea ce priveste evaluarea propusa de dumneavoastra, fratele Lucaci are toate caracteristicile de la care ati pornit sondajul: are o bogata invatatura aplicativa, o perspectiva teologica corecta cat si o atitudine corecta ca slujitor. Are o predica pe care a predicat-o la fratele Pustan la biserica si care se numeste Dramele unui suflet pustiit. Va recomand sa o ascultati. Extraordinar ce a putut scoate dintr-un singur verset. Domnul sa-l binecuvanteze pe fratele Pustan pentru ca ne aduce in fata doar predicatori de calitate si pentru ca promoveaza altceva in sensul bun al cuvantului.

  71. Si eu il prefer pe fratele Dan Lucaci. Are predici foarte frumoase si foarte practice.

  72. iosif anca , petrica vrabioru, iosif ton, sandru trandafir, wurmbrand, dragogos croitoru

  73. eu cred fr. FLORIN IANOVICI are un cuvant care prin harul lui Dumnezeu a schimbat multe suflete si inimi si printre alti chiar daca nu e pe lista sar mai numara si PASTOR DANIEL BANU Fr.deosebit binecuvantat de HRISTOS .

  74. Un sondaj (de felul acesta) ar trebui sa contina si optiunea: ALTUL.

    Lipsesc cel puțin 4 nume de pe lista: Petru Lascau, Cristian Ionescu, Iuliu Centea, Ghita Mocan.

  75. Eu îl propun şi pe pastorul şi scriitorul Petru Lascău

  76. Ionică Bădeliță este un om deosebit

  77. Traian Ticarat

    toti sint apreciati de mine din lista.DL sai binecuvinteze pe toti .dar dau votul pentru fr. LUIGI MITOI

  78. Fratele Luigi Mitoi si fratele Vladimir Pustan sunt pastorii care ai pot asculta zilnic si prin predicile lor am cunoscut adevarata pocainta si pe DOMNUL NOSTRU ISUS ,,nu mi-am dat seama pana acum o luna ca zeciuiala are o mare importanta in viata crestinilor si de cand am inceput sa dau zeciuiala nu mai se simte lipsa, Domnul a deschis zagazurile cerului si bani nu se mai termina, chiar daca nu am venit mare SLAVA DOMNULUI. Domnul nostru Isus Hristos sa binecuvinteze pe fratii nostri pastori si sa le dea Domnul viata lunga si multa sanatate sa poata sa vesteasca cuvantul multi ani de acum inainte .Domnul ne-a binecuvantat cu asemenea pastori.

  79. Stefan Lozneanu

    Pastorul Luigi Mitoi este un foarte bun Evanghelist, Predicator dar si un foarte bun Pastor, Dumnezeu sa-l binecuvinteze.

  80. Lazar Gog si Vladimir Pustan. Defapt cei mai vorbiti de rau din cauza invidiei…

  81. E nefireasca fortarea unei alegeri cand e vorba de oameni cu Har de la care am primit Lumina. Eu am votat pentru Luigi Mitoi nu pentru a exclude pe restul, ci pentru ca Domnul a vrut ca prin dansul sa deschid ochii mei prima data cu adevarat, spre Cruce. Deci desi este irelevanta aceasta clasificare sunt convinsa ca pentru fiecare din noi, prin cineva din lista de mai sus, la un anumit moment al vietii naostre, Domnul si-a facut intrarea in inimile noastre. Domnul sa-i binecuvanteze pe toti si fie ca expresii gen “cel mai bun”, sau “invidie” sa dispara din vocabularul nostru cand e vorba de Cuvantul lui Dumnezeu. Sa ne inclinam doar Harului lor si sa le multumim ca exista, ei- lumini de la Domnul.

  82. cel mai popular vladimir pustan

  1. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (17.06.2011) « România Evanghelică

  2. Pingback: 13 postări în Top 100 WP (17.06.2011) « România Evanghelică

  3. Pingback: Sondajul “Ce predicator penticostal preferi?” « România Evanghelică

  4. Pingback: Sondaj: Ce predicator penticostal preferi? | Romania Evanghelica

Lasă un răspuns

